Æresmedlemmer

Kåre Kasseth

I 2023 tildelt æresmedlemskap for sin formidable innsats i Efteløt IL gjennom mange år:
  • 1997-2000 Med i skigruppa. Jobbet med å arrangere Efteløtsprinten.
  • 1998-2002 Leder og nestleder i fotballgruppa. Jobbet med A-laget herrer og aldersbestemte klasser.
  • 2002-2005 Nestleder i idrettslaget. Fotballtrener småguttelaget/guttelaget.
  • 2010-2023 Leder i idrettslaget.
Kåre har sørget for solid ledelse av laget og i hans tid har det blitt gjennomført store prosjekter som f.eks. bygging av kunstgressbanen. Da han gikk ut av styret var klubben veldrevet med god økonomi.

Bjørn Jonny Aunan

I 2009 tildelt æresmedlemskap for sin formidable innsats i ski- og sykkelgruppa i Efteløt IL gjennom mange år.

Børre Næss

Etter en fabelaktig prestasjon på sprinten under NM på Heistadmoen 2006 tok Børre Næss gull. Efteløt IL er stolte over å ha en skiløper som Børre i laget. Han er et trofast medlem, og det står stor respekt av hans innsats.

Ingeborg Wåla

Utnevnt som æresmedlem for sitt idrettslige engasjement og for en bortimot uslåelig rekord i antall idrettsmerker.

Johan Hostvedt

Johan Hostvedt var vårt første æresmedlem inntil han døde. Han gjorde en stor innsats både som aktiv idrettsutøver og som sportslig og administrativ leder.